Yep!

Idag har jag inte gjort så mycket för världen, men ändå en totally mysig dag =)
Städat, tvättat kläder & shit och vare och handlat + tankat bilen.
Sedan träffade jag Chris som jag inte sett på aaages!! Och hans söta tjej, som jag btw kände igen något såpass. Och visst hade vi gått på samma skola, bara att hon var ett par år yngre än mig ^^ Asgo tjej, verkligen! Och hon hade väärldens snyggaste lägenhet, så fruktansvärt mysig och rååsa =D
Me like!
Nu sitter jag uppe sent, igen...
Ja, fastnade hos mami. Emme, min brorsdotter var där och skulle sova över. Zappade på en komedi med Ben Stiller som vi var tvugna att se färdigt innan jag kunde ge mig hemåt ;-D
Nu ska jag bädda rent i sängen och bara somna in såå gott!

*Natti

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0