Storyteller...

Tar det lugnare med träningen denna veckan då jag överansträngde mig BIG time...
Men nästa vecka ska jag köra S-core, spinning och vanliga gymmet...
Ska bli gott som tusan!
Har som sagt hittat reps som passar mig i nuläget.
Jaja!
Snart är nog mina fina kläder hemma, ser ut som om de är framme imon eller på torsdag!
Mina tv-spel jag sålde fick jag 1000 ggr mer än jag hade tänkt mig, vilket aldrig är fel ;-P
Sitter och funderar på vad jag ska införskaffa nästa månad...
Ska iaf ha något märkesshampoo, antingen Kerastase, Redken, ett annat Tigi shampo eller Loreal Proffessionel. Ska läsa litet mer recensioner... Sedan ska jag ha en ny mascara, lutar åt Yves Saitn Laurent. Till detta ska jag ha en ny mineralfoundation + medföljande ECOborste. Sedan blir det någon eller några Dermalogica produkter. Och ev. en eller två snygga tishor från USA. De från england var så jääkla dyra =S En tisha för 450 kronor fraktat... Men jag  hittade ju en som jag bara var TVUNGEN att köpa ;-D
Sedan hittar man ju alltid något spel man vill ha =P
Ska börja med julklappar åsså, klura ut något till alla bara ^^

Men Idag var jag och köpte litet nya söta blommor + krukor. Mysigt!
H har sin sista dag hemma nu, sedan blir han borta ett bra tag. Men jag har en ledig helg, som nog kommer läggas på vänner och städande, låter rockigt va =P Nu har vi satt in en god mozzarellapizza i ugnen som vi ska mysa med innan vi lägger oss och sover =)


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0