Time?

Gud vad tiden går fort...
Jag började mitt vik. den första april och sedan dess har tiden veerkligen sprungit iväg...
Nu är det snart första advent och absolut inte långt till jul.
Vilken ångest, vart tog detta året vägen liksom =S
Vem vet vad som händer efter 31/12... Har jag vääldigt tur får jag vara kvar med mina godingar på jobbet, men det är för tidigt för att säga tyvärr. Hatar ovisshet =/
Denna dagen sprang iväg och nu är det snart dags för sängen.
Men innan dess ska jag stöka litet till, ta ett par alvedon och få detta otrevliga illamående att gå över...
Åt kolhydrater idag, inte bra... Har enna börjat tycka det är äckligt...
Jo! Ska koka ägg ikväll till morgondagens frukost, så slipper jag gå upp så himla tidigt =P
Sedan ska jag slica ihop en god fruktsallad att smaska i mig när det är dags att äta på jobbet imorgon.
Mango, ananas, vindruvor, banan, salladsblad + om jag hittar ngt mer gottans i kylen =)
Imon måste jag äta upp min ruccola och funderar på en färsfylld paprika till middag imon, det låter väl najs?!

Näe, nu lämnar jag datorn!

Ska lyssna på min najsiga mixmusik-dvd nu och pyssla om MIG! ;D


**Köss


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; ELLER HUR !! :D Jag gick igång direkt när jag såg den. :p

2008-11-14 @ 05:13:30
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0