..::Raindrop::..

Guud vad det regnar!!
Ska det aldrig sluta?!
Mitt hår blir fuktigt/blött och lockar sig och blir så bångstyrigt! Bleeeh!
Nåväl!
Idag har det varit utvecklingsdag med jobbet. Åka till fint konferenshotel, prata i massvis och äta gott...
Det var nog det som beskrev denna dagen bäst ;-D

H var snäll och körde mig imorse till kommunhuset <3
Där möttes vi alla upp, blev indelade i grupper och fick kommunens (fina) bilar att åka i.
Väl framme får vi en frukostmacka med en kopp te/kaffe. Sedan fick jag reda på av mina kollegor att man fick plocka hur mycket godis man ville med sig. Men jag nöjde mig med en strut till att örja med iaf ^^ Efter detta var det är dags för de första timmarna av diskussioner och prat. Mycket repeterat från våra APT, men litet mer vad som komma skall 2oo9... Klockan 12 var det dags för den maffiga matbuffén =D
Så himla mycket god sallad, bönröror, fint kött etc. Som varmrätt tog jag fläskkotletter med rödvinssås och stekta potatisar med örter. Efterrätt lyckades jag t.om få ner =P Det vart någon perfekt blodapelsinmousse och en liten bit chokladpudding som smakade himmelskt!

Nu märktes det att alla var rastlösa och fnittriga efter maten, och de sista timmarna gick undan ganska bra.
Jag plockade med mig en godisstrut till innan jag åkte. Så nu har jag godisskålen full om jag får gäster =)

Nu har jag även varit och hämtat mina fina kläder från H&M, som var huur snygga som helst. NÖJD!
Ska upp och snacka litet skit med mami nu, inte sett henne på ages ;-)


*Köss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0