Natta!

Nu sitter jag här och summerar denna dagen som ganska fin <3
Varit duktig och gjort en insats i min bostadsrättsförening; städade tvättstugan från golv till tak inklusive torkrummet.
Sedan åkte jag med en shoppingsugen mami till köpcentrat och kikade. Slutade med att jag fick en skitsnygg stickad tröja av mami (ses i förra inlägget) och köpte på mig min nya älskling: Tigi Body: Oatmeal and Cookie (ses även den i förra inlägget) Den luktar verkligen kakor, läänge! Luuv it!
Sedan handlade jag mat på ICA Maxi. Vart färsk broccoli, en färsk vitlök, ett par äpplen, 3 avocados och 500g oskalade räkor =) Mmmm. ska laga min älskade lyxiga räkröra när avocadosen mognat!!
Mami bjöd även på mat på MAX =D Mmm... Tog en supergod Low Carb meal med morötter och vatten! Gud vad gott det var utan en massa slabbigt bröd till hamburgaren =) Yum!
Sedan hade jag asroligt på jobbet idag (extra) med mina söta kollegor! Var tråkigt att gå hem vid 20.oo tiden ;-)
Nu sitter jag här och lurar vid datan medan håret torkar litet. Ska snart sova, upp imorgon igen och ge sig iväg till en ny dag på jobbet ^^,

**Nattis

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0