Mardrömmar...

Jag vaknade imorse med rysningar. Drömde en as-skum och läskig mardröm...
Den handlade om vampyrer...
Vi bodde i ett samhälle som blivit mörkt, smustigt och nerlagt sedan de flesta var vampyrer... Vi var några av de sista som inte var bitna och vi blir jagade nästan hela tiden. När vi en gång råkat komma isär så blir jag biten av ledarvampyren...
Kort efter låter H sig bli biten med för att han var ensam och saknade mig...
Sedan är vi på ett hotell där det fortfarande finns "friska" människor. Jag, H och ledarvampyren ska jaga rätt på dessa...

Jag tycker det är skumt med vissa drömmar...
Att när man vaknar så känns det så verkligt...
Eller att när man blir jagad i en dröm varpå man vaknar och känner sig andfådd, precis som om man sprungit i verkligheten...
Eller att man kan drömma och "komma ihåg" röster och ansikten man inte sett på kanske 5-15 år...

Jaja!
Nu är det snart dags för jobb. Har precis kommit ur duschen och ska äta en liten bit innan.
Vill önska alla en jättegó lördagkväll nu =)
**Pyss



Picture borrowed from:
http://imagecache2.allposters.com/images/pic/REIN/13651~Vampire-Posters.jpg

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0