*Gäsp*

Jag funderar på att snart lägga mig och sova.
Ska försöka komma upp tiidigt imorgon och ta mig till gymmet. De öppnar 07.oo och då tänkte jag vara där.
Känns pepp, ska träna på torsdag morgon med. Sedan är det bra för denna veckan. Börjar litet lungt, så att man verkligen går dit och gör det man ska.
Minskat ner på kolhydrater med, försöker få det till max en måltid om dagen. Resten är mest färska grönsaker/frukt, kött, Brämhultsjuicer och mjölkprodukter. Bönor är kolhydratrika, men drygt 3-4 ggr mindre än ris och pasta. Och eftersom jag älskar bönor så unnar jag mig det ibland =)


Nu börjar kampen neråt igen. Saknar de drygt 20 par jeans som jag ska ner i!


NU ska jag sussa sött!
**Pyss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0