Cinema!

Ja som ni kanske redan förstått vid detta laget så är jag och H väldigt förtjusta i att gå på bio ^^,
Jag tror att vi i genomsnitt går 3-4 ggr per månad på bio, såvida det är bra filmer på G that is. Som denna månaden... Då har vi varit på bio 3 ggr =) Myysigt är vad det är!
Igår var i Göteborg, började med en mysig fika på Ikea (jag tog den vegetariska kikärtsgrytan) och sedan fick jag H att provsitta och förälska sig i den mysiga soffan Ektorp från Ikea =D Så nu är vi 2 om att det ska bli en sådan!
Efter detta gav vi oss av mot Bergakungen. H hade sett förra gången att de hade de där snajsiga amerikanska popcornkryddorna i småburkar, så det köpte vi 2 stycken. Bra att ha hemma! Vi fick kanonplatser till filmen: Burn after Reading. Starring: Brad Pitt, George Clooney etc...
Vad ska jag säga om filmen då? Haha, jani... Flummig, rolig och litet knepig. Inte den bästa filmen jag sett, men absolut inte den sämsta... Det var nog det jag och H kom fram till när vi var på väg ut från salongen =P
Innan vi körde hemåt tog vi ett stop på Ica Focus och köpte med: Ett flak vanilj coca cola, Boylan CREME, Beef Jerky, ECO bomullsrondeller, en Bilsport Classic, Reese Peanut Butter cups, Hershys cookies & cream, tacos stuff och Bomba energidryck ;-)

Mys!

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0