1:a träningen

Imorse ringde klockan 06:30 (på en sovmorgonsdag >_<)
Hoppade upp, tejpade foten och åkte iväg.
Gick en bit och kom fram till entreen. Ljust och fint =)
När jag kommer in möts jag av en jättego tjej som jag jobbade med på cafét för typ 3 år sedan. Hon förklarade litet snabbt vad allt fanns och jag gick och bytte om.
Väl ombytt och uppe på andra våningen möttes jag av en stoor sal med massa maskiner =)
Jag var nästan helt ensam, gott!
Jag körde lår, axlar, armar och rygg. Var helt slut i mina ben efter en maskin som var rena rama dödaren =P
Eftersom jag är såpass ovan kör jag på 10 reps x2. Det tror jag är rätt så lagom till att börja med

Nästa gång jag kör funderar jag på ett S-core pass och sedan cykla eller springa efteråt... Får se litet ^^
Nu har jag iaf ätit frukost, vart kokta ägg med skinka och färsk rödlök =) Så mättande! Nu ska jag lägga mig och päsa med musik och sedan slänga mig in i duschen!
Höres sedan!

**Pyss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0