Snart dags för sängen...

Ja, det börjar väl bli dags att sova snart. Men jag fastnade litet bland alla underbara kläd/spel/makeup sajter! Gud om man vore miljonär och kunde shoppa obegränsat.
Men det hade nog inte varit roligt det heller, då hade man nog inte upskattat grejerna på samma sätt...

H sitter och spelar Battlefield Bad Company för glatta livet, hehe!
Inte en chans att jag får tid att lira mitt singstar eller drakes fortune =P
På tal om tv-spel är jag sugen på en Xbox 360, ett par godingar till spel jag är sugen på till den...
En wii hade inte varit fel heller... Men jag önskar _verkligen_ att den fanns i en annan färg!
Rosa eller svart hade funkat ;D

Imorgon är det jobb igen, gör den korta kvällsturen. Hade varit sjukt sköj att hänga med H till tatueraren imorgon, men jag får jobba >_<
Näe, nu skall jag pyssla om mig innan jag somnar med huvudet i laptopen!

*Puss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0