Såee!

Pysslat med allt, men svårt att sova när H envisas med att sitta med sitt spel ;D
Så jag bloggar ännu ett inlägg då ^^
I slutet av september fyller jag år, och redan nu sitter jag och klurar på vad man önskar sig. Ja, det blev litet så iom att jag satt och funderade på H's presenter jag köpte idag...
Så nu följer en lista (utan rangordning) på vad jag skulle kunna önska mej ;D

1) Tritoni klocka
2) Nintendo Wii
3) D&G klocka
4) Juicy couture berlocker
5) Minneskort till min mobil
6) Japanskt Game Boy
7) Harvest Moon
8) Game Boy Micro specialutgåva
9) Presentkort: JC/Ikea/Make Up Store/Gina Tricot
10) Dslite specialutgåva

Kommentarer
Postat av: Chatrine

Jag fick ett Wii när jag fyllde år (i maj i år)... Har hittills bara spelat ett spel, men ack så kul... Men jag lovar - du får träningsvärk... För spelsättet är helt annorlunda mot vad man är van med... Till helgen får jag hem Mario Party 8, så då lär det spelas i massor - om vädret tillåter... =) GRATTIS i förskott!!!

2008-07-21 @ 23:35:55
URL: http://gluttgirl.blogg.se/
Postat av: Mariah

Chatrine

Fasen vad roligt! Det är ju det som är roligt med Wii =) Att man får vara litet mer engagerad när man spelar! Ja, Mario Party är alltid en klassiker =D Tackar, är ett tag kvar men tiden går ju så fort ^^,

2008-07-22 @ 00:03:48

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0