Mysig kväll

Somnade bort nån timma, och det gjorde susen för humöret och hälsan! Så killarna satt och kollade på muskelbilar när jag vaknade till. Det hade inte varit fel alls med en Coronet, Charger eller en Cuda?! Jaja, drömma kan man ju alltid eller hur ;D Bäst vad det är när vi sitter och surfar, börjar en av mina favoritfilmer; The Shining =)
H hatar thriller/skräck/rysare så han ville helst inte se den och började tjata om att vi skulle ut och grilla.
Det lät ju iofs inte fel, men det var ett tag sedan jag såg The Shining...
Så när Lillen var färdigsurfad så tog vi fläskfilen och salladen och åkte ut i kvällen. Satte oss nere vid vattnet på ett berg och bredde ut en massa filtar och grillade.
Så gott!!
Nu sitter jag och ser på en superspännande film på Tv4 och äter en bit vattenmelon =)
Ska sitta och ögonshoppa litet innan jag somnar ^^,

*Puss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0