Jobb

Det går bättre och bättre med foten =)
Skönt att vara tillbaka på jobbet igen och ha fullt upp.
Dagen gick så snabbt iom att jag och chefen satt en bra stund med den däringa skadeanmälningen. Och jag glömde inte ens kvittona =P Så nu är det färdigt, phew!
Fick även reda på att jag får förlängt mitt vik =D =D
Så idag har jag firat med en Brämhults smoothie och en liten bit kladdkaka ;D
Sitter och kollar på vovvar och bloggar medan H spelar Bad Company på sin nya PS3a.
Är sugen på en liten vovve!
Antingen en Miniature Pinscher, Basenji eller American Staffordshire.
Får testa mig fram iom att jag har litet (ganska mkt) allergier.

Tycker ni läsare om hundar eller har hund?
Vad gillar ni för raser?

*Puss

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0