Ikea

Jaa, lyckades få med H till Ikea =D
Men det var med motprestationen att jag skulle köra bägge vägarna...
Jaja, det fick ju gå tänkte jag!
Och nu sitter jag rätt så utmattad med nöjd och tittar på min nya Benno cd-pelare i silver, som matchar allt annat i vardagsrummet =D Ääntligen mer plats för mina älskade spel! Men fortfarande är det litet platsbrist =/
Så jag får ta och köpa mig en Detolf till antar jag. Sedan är det nog rätt så fullt här inne =P Kan ju ställa mina My Little Ponys inne i vitrinskåpet då och litet mer spel inne i bokhyllan...
Sedan är den fortfarande en _massa_ jag vill ha på Ikea ;D Men man får ta det allt eftersom ju!

 - Jondal spegel
 - Luns skrivtavla
 - Fuga taklampa
 - Kroby taklampa
 - Molger bänk
 - Motorp tidskriftssamlare
 - Andrea matta eller Hellum matta
 - Ribba ram (silver)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0