Favoriterna

Jag börjar komma upp i en hyfsat stor VGC* och då får man också många favoriter.
Mina är många och älskade.
 - Alla mina Harvest Moon spel (fattas några)
 - Mina SCN Game Boy spel (bla. Bubble Bobble, Ducktales, Castlevania Adventure & The Jetsons)
 - Min Virtual Boy med sina spel (bla. Virtual Fishing & Insmouse no yakata)
 - Mina RPGs till Snes (bla Chrono Trigger, Lagoon, Final Fantasy II unt III & Secret of Mana)
 - 95% av mina N64 stuffs ^^ (bla Mystical Ninja, Banjo spelen, Castlevania spelen & Yoshi)

Kommentarer
Postat av: JVS

SATC is the shit helt enkelt! ;)

Hum, Aidan såklart! Alltså Big är bara för jävlig, han förtjänar henne verkligen inte! Vem tycker du då? :)

2008-07-30 @ 21:13:17
URL: http://juuuvs.blogg.se/
Postat av: JVS

Fin blogg :)!

btw, glöm inte att titta in de senaste chockerande bilderna på Madonna at my blogg ;) (www.juuuvs.blogg.se). Vad tycker du om henne?

kramkram

2008-07-30 @ 21:19:33
URL: http://juuuvs.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0