Barbaskön

Idag trotsade jag min onda fot!
Sade bestämt till att jag fasen inte ville sitta still i 1 dag till! Så vad göra? Jo, man uppfyller sin killes önskan och får en chans att se på något coolt!
Så jag och H åkte till Pansarmuseet i Axvall!
Ja, det var iaf uppskattat och jag fick lära mig en massa nytt om sådant jag inte hade en aning om. Sötnöt!
Coolast var ryssvagnen T72 samt BP 501.
Dagens tips är att ta svängen om, coolt även om man inte är särskilt krigisk eller insatt =)
Tänk på att de bara har öppet till sista augusti bara!

Idag fick jag även världens sötaste present från H:
www.leblon-delienne.com/?p=voir_produit&section=decoration&table=40&id=162&page=1
Fast i svart, Barbaskön that is!

Mysiga dagen
*Puss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0