Tuesday 16/12

Hoho!
Hur mår världen ;D
Idag har jag varit ledig, vilket varit otrooligt skönt måste jag säga!
Gick upp tidigt och gjorde päronen sällskap till köpcentrat för att shoppa upp det resterande av lönen =P
Var inte alls så mycket folk ute i affärerna som man kunde tro såhär veckan innan jul! Hittade dessutom "min" nya tv =P
En plattis på 63 tum =D Den hade gäärna fått följa med mig hem. Men istället  ->

Idag följde dessa sakerna med mig hem:

 + Silent Hill 2 (2 disc i pappfodral, PS2)
 + Handgjorda julgranskulor (skitsnygga!)
 + Growlanser Heritage of War (PS2)
 + Mat, varav en rökt julskinka (äntligen hittade jag en!! Dyr men såå värd!)

Nu är jag till 95% färdig med min pärlbild =D Den är för jäkla snygg alltså, men det fattas typ 400 hudfärgade pärlor innan jag kan göra den iordning och sätta upp i lägenheten >_< Ska beställa nu, så jag får undan det tills jul!
Nu ska jag duscha och soova!

**Köss

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Tack tack Mariah! :D Hehe. Allt bra med dig?

2008-12-17 @ 15:28:50
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Tack igen. ^^ Hehe. Ooo julbord är najs! Vad är din favorit av julmaten? :)

Jo min dag har bara varit prima ^^ Är trött nu, men ska snart nanna :)

2008-12-17 @ 21:45:50
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0