Varva ner

Nu är jag hemma från jobbet och försöker varva ner litet efter en hyfsat stressig kväll...
Jaja, nu är denna helgen "över". Morgondagen kommer att gå bra, då är vi fler och jag har bra kollegor att jobba med.
Sedan är man ledig måndag, gissa om jag ska gotta mig! Kanske ska ta en premiärtur till Sportlife, ska ringa och kolla av om man behöver boka ngt innan man kommer dit ^^
Nu sitter jag och läser nyheter på internet och tittar igenom vad som hänt i bloggvärlden ^^
Tjötar litet på msn åså.
Men jag tror bestämt att jag ska in i duschen nu och sedan sova så gott!
Tråkiga bloggar idag ;-) Bättrar mig tills imon!

*Nattis

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0