Ughh

Vart nästan litet trött med detta regnandet -.-
Låg och blundade litet förut till god musik, gott att ta igen sig en smula efter en lång dag. På mitt egna schema går jag inte så ofta längre än till 14.oo på dagturen. Men idag hade jag bytt tur med en på jobbet och fick gå från tidig morgon till 16.oo ^^, Ska jobba extra på fredagen med, litet surt att man skulle vara ledig. Men jag fyller ju år i september, så det är ju inte fel att ha litet gott i kassan =) Ska ju shoppa litet sött framåt hösten. Vill ha mer Björn Borg underkläder, Adidas mysbrallor, Uggisar, en snygg stickad sjal, och ngt snyggt från J Lindeberg =)
Vaddå materialism ;D


Sitter och funderar på om jag skulle trotsa det hemska regnet och ge mig ut i bilen och handla på MAXI. Behöver uppdatera i frysen och bland grönsakerna... Uguu, måste diska med! Det kunde väl min kära "hemmaman" H gjort innan han åkte iväg till jobbet i Norge idag =P De tog stygnena i knät och de hade sagt att det såg fint ut! Bra det =D
Nä om man skulle ta tag i diskandet? Ska bara smälla på en skiva med litet najs mjuusic ;-)

*Puss


Kommentarer
Postat av: JVS

Sv: Jaa :D höhö, tack för hjälpen btw. Hade nog köpt den i varje fall ändå.

kramkram!

2008-08-04 @ 21:16:55
URL: http://juuuvs.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0