Sugen jag blev!

Ja, har ju det där dilemmat med allergierna. Men nu blev jag så sugen på att köpa häst. Jobbar ju såpass bra att jag  hade haft en massa tid och har så många fina stall i närheten. Bara max 5 minuter bort har jag världens mysigaste stall med jättefina hagar. Hittat min drömhäst, men han är nog inte till salu =P En underbar avelshingst ifrån Finland. Too pricy I assume ;-/
Gimme a million bucks plz!
Gaah, tänk vad underbart det hade varit att rida igen, haft en egen häst som man kan träna/rida/gosa och pyssla med!
Sakna massa <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Mm! Nagelacket är jättefint :D

2008-08-14 @ 06:23:37
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0