Shop-i-loppan

Gud, nu får jag börja hålla i penningarna ;-D
Idag var jag på söta Body Shop och skulle köpa en Mango Body Butter och skulle fram och betala. Då frågade den söta tjejen om jag ville vara med och stödja en kampanj för att minska våld i hemmet. För en viss summa kunde jag köpa ett godisluktande lipbalm och genom detta stödja ändamålet. Javisst gör jag det! Inte ofta jag brukar göra det, men idag kände jag mig generös ^^ Åt även lunch ute idag igen (doh!) och var och storhandlade på Willys. Såå nu är jag rätt så nöjd för stunden. Ngt mer spel bara och maybe en convertor =P Jag tänkte jag skulle försöka spara litet pengar denna månaden åså! Ska färga och klippa håret till min b.day nästa månad och det kostar en del...
Nu ska jag byta om till cykelkläder medan jag lyssnar på härliga Marilyn Manson, ja ska snart till jobbet >_<

Love y'all!

*Köss

Kommentarer
Postat av: Sofia

asså jag har nt körkort än så jag har nt men vi har ju en Porsche här hemma (: självens?

2008-08-29 @ 15:13:23
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0