Pyssling!

Jag är så glad för att jag hittat Pyssling igen, så glad för att han har det så bra. Så glad att jag äntligen vet!
Hans ägare är underbar och supertrevlig! Vad mer kunde jag önska min bästa vän Pyssling.
Allt det som var tråkigt på ridskolan är nu så bra. Han är glad, pigg och social i stallet =) Sett så många fina bilder som hon tagit på honom och att jag fått läsa hur fint de har det ihop =)  Känner igen glimten i ögonen på bilderna =D
Kanske jag får se han en gång till också, om allt är okej och så. Skulle isåfall bli ett minne för livet som jag skulle bära med mig i hjärtat!

Jag är glad nu, denna helgen kommer bli så bra!
Ha det underbart idag folk, det ska jag och H ha =)

*Köss

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag och Jonna är vänner, det är därför :)

2008-08-15 @ 12:36:24
URL: http://iiidanilsson.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0