Njuta!

Nu har jag varit iväg och handlat =)
Jag tog bilen ;-D
Anledning 1 var att jag ville testa den ena av mina nya tishor och inte ville smutsa ner den allt för mycket
Anledning 2 var att jag ville lyssna på min nybrända CD med en massa härlig trance/eurodance och cruisa till det =)
Så nu har jag köpt kvällsmys = grönsaker med vitlöksdip och lösgodis för 4 kronor. Detta ska avnjutas till Brothers Grimm och Illusionisten! Men nu innan detta ska jag ut och cykla en sväng, laddade Ipoden helt färdig denna gången!
Tar väl en runda på dryga timmen, så det gör litet gott!
Mötte min söta arbetskollega Kerstin på affärn :-) Hon är för go ^^,
Näe, det blir ingen timme på cykeln om jag sitter här =P
Hörs senare ikväll!

*Puss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0