Listan ^^

Lånad av: http://majjjjjja.blogg.se

SKOLAN;

Går du i skolan? Nej, jobbar
Har du någon gång skolkat? Haha, alldeles för mkt

Har du varit i skolan idag? Pluggar inte

ANNAT;

Hur mår du just nu? Kliig och litet trött

Har du piercat dig?  Japp

Isåfall vart? I öronen och naveln är på G
Telefon/mobil: Hello Kitty mobil och Sony Ericsson K800i
Vem ringde du senast? Miia

Vem ringde dig senast? Mami

Vem sms:a till dig senast? Christopher

Vem sms:a du till senast? H


ÖVRIGT;

Är du hungrig? Åt precis en bit törrfisk, så nej ^^ 

Vad är klockan nu? 01.30
Vilka sidor på internet är du inne på just nu? publishme och blocket

hur länge sen var det du träffa din morsa? Umm, typ 30 min sedan ;D
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Samma som ovan


ÖVRIGT;

Gillar du punkstilen? Kul att blanda med ngt kanske?

Har du sminkat dig idag? Nej, varit i solen

Isåfall vad för smink? ...

Vad har du för trosor just nu? Vit/svarta hipsters med en glittrig kinesisk drake

Vad har du för bh/topp på dig just nu? En svart


MUSIK;

Lyssnar du på musik just nu? Volbeat
Isåfall vilken låt? Sad mans tounge

Vad gillar du för musik? Rockabilly, psychobilly, rock, teenbeat

KLÄDER;

Har du fler än fyra linnen? Haha, ja!

Har du fler än 3 jeans? Har nog över 30 par!

har du fler än 5 tröjor? Är nog snart uppe i snart 50 stycken ;-)

har du någon märkes väska? Mina baby Louis Vuitton och mina älskade Friis Company väskor

har du en svart bh/topp? Nästan alla är det...

har du en vit bh/topp? En tror jag ;D

har du märkes jeans? Alla är det, det enda jag vill ha!

har du märkes tröja? Majoriteten, är det ja

Var brukar du handla kläder? Jadu, där det finns fina grejer...


SMINK & HÅR;

Använder du mascara? Japp, Dior eller Lancôme

Använder du ögonskugga? Ja, ibland. Från MUS samt mineralskuggor

Använder du kajal? Väldigt sällan

Använder du eyeliner? Har ingen
Använder du wax? Nope

Använder du hårspray? Japp, Tigi Bed Head som luktar UNDERBART!

Använder du volymspray? Har redan hår med mkt volym

Använder du deodorant? Bara märkes spraydeos

Använder du parfym? Tycker mest om Britner spears Midnight fantasy eller Paris hilton Hieress. De luktar mig =)

Använder du ögonfransböjare? Ajjemen

Använder du täckstift? Ja, älskar mitt MAC nude lipstick <3

Använder du läppglans/läppstift? Lancôme Juicy tubes i massa färger samt Diors gloss <3

Använder du brunkräm? Inte på sommaren. Men annars Biotherm progressive bronze...

Använder du rouge? Japp, blir snyggast med!

Noppar du ögonbrynen? Ja, självklart!

Uppsatt lr hängande hår? Uppsatt och glansigt!

Plattar/lockar du håret varje dag?  Nej, bara ibland. Sliter så mkt...

Duschar du varje dag? Nja, varannan... Har eksem

Målar du tånaglarna varje gång efter du duschat? Varje gång? Mitt nagellack håller i 1 månad innan jag målar nytt!

Smörjer du hela kroppen varje dag? Ja, har torr hy
Målar du naglarna? Ibland, försvinner så fort med mitt jobb


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0