Lista

Lånade denna  listan från en av mina daylies: http://pussydoll.blogg.se

vad heter han: H
vad har han för favoritfärg?: Svart, khaki och blå
vad har han för ögonfärg?: Blå gråa
klädstil: Cross/skate märken + märkesjeans
har han färgat håret nån gång: Nej
längd: 187-188
har han klippt sig någon gång: Ja, vore konstigt annars :P
har han piercat sig: Nej, tyvärr
har han några tatueringar: Han har en på armen som går ner på bröstet
dricker han: Javisst, den kan dra en fest!
röker han: Nej, och det är jag glad för!
vad har han för mobil: En Sony Ericssom W850i
vad vill han bli när han blir stor: Han vill köra sina skogsmaskiner
vad har han för färg i sitt rum: Grönt
har han någon/några systrar: Ja, en.
har han någon/några bröder: Ja, en
är han född i sverige?: Japp, till skillnad från mig ;-D
vad är hans favoritmat?: Limekyckling, hemmagjorda hambrugare, grillat och mina italienska köttbullar.
vilken mat hatar han?: Han äter det mesta. Men är nog inte så förtjust i fisk eller inälvsmat.
vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Köpa en Corvette och bjuda mig på något jag önskade mig,
vad brukar han göra efter jobbet: Han är borta på veckorna...
vad heter hans pappa och mamma: Det håller jag för mig själv
har han bråkat med nån någon gång: Jadå, men det ska mycket till
vad brukar han göra på helgerna: Mysa med mig, gå på bio och käka ute
vad har han för musiksmak: Hårdrock och Rockabilly 
brukar han svära mycket?: Ja =P
vad för bil kör han?: Volvo S40 T4
hur/var träffades ni första gången?: På en nyårsfest 
vad är han rädd för?: Ormar och skräckfilmer ;-D
vad påminner dig om honom: Hans otroliga humor och utseendet <3
vad var det första han sa till dig: Oj, minns inte ;-)
vad var det första du sa till han: ? Bra fråga =P
vad brukar ni oftast skicka sms om: Massa söta nicknames & sakna sms
är han beroende av något?: Jolt cola, sitt PS3 och ngt motor-aktigt att greja med
vad kallar du honom: Snutis, Sötnos, Älskling
vad kallar han dig: Sötishonan, Pälsis, Lillegrodan, Pussis
tränar han: Han hinner inte så mycket numera
hur länge har ni vart tillsammans: sedan februari 2oo5
hårfärg:  Mellanbrun
när fyller han år: 11 augusti
om du skulle ge honom en blomma då han fyller år, vilken blomma skulle det vara?: Orkideer
om du skulle beskriva honom med 3 ord, vad skulle de vara?: Snygg, full av humor och omtänksam
gillar du honom?: Jag Älskar min skrutt ^^.

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0