Just mee



Vad klarar jag mig inte utan: Sömn och alla dessa cremer jag har ;-D
Favorit makeupprodukt: Dior foundation, Diorshow mascara, bronzer och Lancôme lipgloss
Favorit beautyprodukt: Humm... min älskade Dermalogica creme
Jag doftar: Paris Hilton Hieress, Britney Spears Fantasy eller Cacharel Amor Amor
Favoritfärg: Rosa, svart, grön och vit
Jag klär mig helst i: Snygga jeans någon fräsig tisha
Just nu lyssnar jag på: Min nya mixade techno skiva
Ser helst på tv: SATC, Days, Dexter och gamla favvisar
Märke på mina laptops: 17'1 Fujitsu Siemens och en 15' Hewlett Packard
Favoritkonsol: Super Nintendo System och Nintendo 64
Bor: En stor och mysig etta på nästan 50 kvadrat
Favoritdryck: Mjölk, Brämhultsjuicer och citronvatten
Favoritgodis: Sura bilar, Truly Juicy och nougat
Detta är jag mest stolt över: Mitt körkort!
Utbildningar: Naturbruk; trädgård och Undersköterska
Vad har jag för mobil: Z800i, K800i och den rosa Hello kitty mobilen
Vem är min idol: Min pappa
3 högsta önskningar: Att bli fri från mina allergier, lyckas med WO och bli fastanställd
Om jag vann 100 miljoner skulle jag: Köpa min drömhäst, köpa en cool bil och resa!
Detta visste du inte om mig: Jag har en nära släkting som varit guvenör i USA
Favoritdjur: Häst (ponny ska det va ;D) och hundar (Amstaff, pinscher el. basenji)

Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0