Helgen

Idag har det varit en otroligt seg dag ;D
Men i helgen har det varit fullt upp med att fira H, har haft så jäkla skoj alltså!

Fredag: Lagade mat till H, blev otroligt lyckat och gott! Jeansen satt som en smäck och allt var så bra! Åt kräftor på kvällen och drack litet gott =D
Lördag: Mina föräldrar bjöd H och mig på kinamat, gaah! Var galet gott! Jag tog kycklinspett med jordnötssås, H tog biff i strimlor med bambuskott och champinjoner. Mami tog biff i strimlor i sötsur apelsinsås och papi friterad fläskfile med sötsur sås. Efter detta goda åkte vi till en polare och gick på bio i Göteborg. Vi såg Hancock med Will Smith. Var bra fram till slutet, då vart jag besviken. Galet mätt man var på kvällen efter ett lass med popcorn =P
Söndag: Hem till svärföräldrarna som hade gjort världens godaste smörgåstårta. Mums! Sedan fick H en skitsnygg FOX racing skjorta och tisha av sin lillebror =) Schysst! Sedan åkte vi till en polare och satt och tjötade litet innan vi avslutade kvällen med att dela på en pizza. Snacka om onyttig helg =P Men det är ju inte så ofta vi har det så och firar så mycket!

Nästa helg när han kommer hem ska H först tatuera sig och sedan ska vi på Rockabilly i UA och se på fina bilar och dricka litet gott! Tar med oss Lillen också, så vi har någon att tjöta bilar med =P
Näe, ska pyssla med det sista nu innan jag somnar. Jobb tidigt imorgon och sedan efter jobbet kommer en gammal tjejpolare på besök!

Sleep tight!
*Köss


Kommentarer

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0