Duktiga jaag ^^

Idag har jag städat halva lägenheten så fint. Ja riiktigt noga är det gjort =)
Får sådana ryck ibland, det är så skönt när det är färdigt och glänser överallt :-)
Tog t.om kylskåpet och tvättade alla hyllplan och inuti etc. Imorgon innan jobbet är det dammsugning, tvättning av golv och klädtvätt som väntar. Plus att jag ska hämta ut ett par paket på posten =)
Fullspäckat =P

Nu ska jag natta mig efter en arbetsam ledig dag ;-)
Var förresten och sade adjö till min kusin som åker imorgon =( Vad tiden gått fort, hoppas det inte dröjer 2 år till nästa gång ;-)


*Nattis


Kommentarer
Postat av: Sandra

Precis :) Vad har du för dig då? :)

2008-08-08 @ 11:34:03
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Please leave a note <3

Whats your name pretty?
Remember the times?

You got mail?: (the others cant see it)

URL/Where can i find U?

Scribble here:

Trackback
RSS 2.0